12 November 2010

Lelong.com dan anakku

Skrg ni tgh update lelong.com...tp farhah asyik mintak dilayan je ni...jd tak dapet nak wat betul betul...nnt kan silap susah pulak mama nak adjust..

so kite layan dulu CIK NURUL FARHAH main dgn kereta nya...

"kereta kesayanganku"



ni lah tempat farhah duk main tiap hari
abaikan keadaan yg huru hara tu  :)

skrg ni dah pandai nak suruh org amik gmbar dia..
pantang papa @ mama pegang kamera...

sehingga berjumpe lagi..

4 comments:

Huda said...

comeynye farhah la ni :) kete same cam husna..hehe sebijik :)

hadina said...

husna pun dah comel skrg ni..kejap je kan diaorg membesar.
kete same ek...tak terperasan lak...hehehe

kakyong said...

anak2 kalo dah biasa kita snap foto dia.. bila dia buat aksi @ apa2, siap request di ambil gambar...

hadina said...

betul dah tu kakyong...hehhe



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi