20 November 2010

Korban unta

hari ni masjid kat Paka ada buat majlis makan makan...semalam kot pihak sana buat sembelihan @ korban...papa bgtau hari tu, korban unta dlm 10ekor rasenya...ade pihak yg sponsor..tp last last tak jadi coz ada masalah sikit..so korban lembu aje dlm 15ekor rasenya...kalu silap mama mintak maap yer..

papa cdg nak gi makan lah..tp dah letih balik keje coz keje mlm..so tido je lah...tak sempat nak pegi...waktu lalu kat perkarangan masjid last time, khemah dah terpasang...luas gak kwsn masjid tu...kalu takde masalah mayb dpt gak merase daging unta....cmner rase daging unta yer..ade sape sape pernah makan tak...sama cm daging lembu ker @ ade rase special.... :)

tak dpt rase daging unta, tgk gmbar unta pun jadi lah..hehehhe



2 comments:

kakyong said...

unta tak sempat sampai ke paka kot...
asal ade korban & dpt merasa daging korban pun dah seribu rahmat kan..

hadina said...

tu lah pasal...sangkut kot...
tp tahun ni tak merase lagi daging korban...huhuhu



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi