21 November 2010

dinner

hari ni mama tak masak pun dinner....so ktorg gi mkn kat luar aje...skrg ni musim raye belum habis lagi, so byk kedai tak buka lagi...

jadi ktorg pun pegi yg mane ade je lah...mase ktorg sampai, tak ramai org pun..lama lama nak penuh lak mama tgk...mayb sebab kedai byk tutup kot...bak kate papa "dah dia nmpk kat situ byk kete, mesti kedai makan pun ok" :)

farhah cm biasa , awal awal sampai tak nak duduk kat kerusi dia..nak duduk dgn papa...lame tu baru g dgn mama..anak papa lah katekan...hehehe..eh, anak mama jugak...

mlm ni mama order nasi putih mcm lah kat umah tak leh masak + telur bistik + sup kosong...papa lak order nasi putih + daging masak merah + kailan goreng biasa (asal kailan ikan masin tp ikan masin dah habis) :) air pulak tembikai laici dgn tea o ais...

ni mama nak tnye ni, biasa telur bistik ade inti ape ek...kali ni mama tak habis mkn coz rasenye kureng dgn mama..ntah nape ntah...telur bistik kali ni rase masam...mcm terlebih cuka...n then ayam mama jumpe 2ketul yg kecik2 je...sayur cmpur takde..cuma kat ats ade nenas, bwg..cm kureng lah bg mama...tp untuk alas mama makan jugak lah sikit...papa cm biasa tetap habis dgn mknn nya... good papa :)

oklah...cukup untuk mlm ni...sehingga jumpe lagi...jgn lupe join GA mama yer...

2 comments:

Huda said...

biasenye telur bistik ada ayam kecik2 dipotong, sayur campur tu, dan bawang2 la kan..sedap je dimakan :) maybe depa x pandai wat kut..heheh

hadina said...

huda, mayb kot...selera tekak masing masing berbeza kan..



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi