20 January 2011

belajar mlm hari

hari ni pada yg bercuti selamat bercuti lah yer...pada yg tak bercuti jgn sedih-sedih, nnt akan tiba giliran kite bercuti pulak.. :) hari ni papa kerja setelah ber"off" 4 hari...

farhah pun seronok lah sepanjang hari tu dpt main dgn papa dia...sampai mlm pun tak sudah lagi..hehehe

skrg ni, farhah ada satu perkara baru yg dia akan buat bila time nak tidur...sebelum masuk bilik, dia pasti mintak buku n pen @ pensel...pastu masuk bilik naik katil..nak tau dia buat ape..

dia mintak papa @ mama ajar ABCD....kami pun tulis lah sambil baca...farhah akan ikut baca sama..padahal siang td @ before masuk bilik dah belajar...isk isk isk...

takpe lah papa kate..dia nak belajar..:)

video

dan ini adalah salah satu song yg farhah suka...jenuh gak mama nak pilih yg mane...mama cari kat u-tube..
farhah suka mayb sebab rancak n comel tgk hamsters tu..

layan je lah video tu yer...

jumpe lagi..

2 comments:

puan nina said...

rajin farhah belajar...mesti cepat pandai..

jemput join ga kite ea

http://puannina.blogspot.com/2011/01/my-birthday-giveaway.html

hadina said...

amin... :)

nnt ina join yer



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi