29 January 2011

batuk batuk

sakit tekak mama bila batuk tak berhenti...kadang kala sampai sakit kepala bila batuk..aduhhhhhh..



dan skrg ni pun tengah batuk...bila saat gatal tekak ni, ohhhhhh batuk pun tak berhenti...mlm mlm pun batuk...rase cian lak ke papa n baby nak tido..cm ganggu diaorg tido je..ntah ntah diorang tak dgr pun mama batuk...hehehehe

esok nak balik kay tee...hari selasa, my mom wat penbedahan ..moga2 segalanya berjalan lancar...mama akan stay sana lama lah sikit...papa akan blik paka tuk keje lak...

nak citer pnjang pun tak larat je...nafas kdg2 ikut mulut, dah hidung ni berair sgt...dan mama rase cm org sesak nafas pulak..bila tarik nafas rase cm sangkut je..tp ok lagi..

byknya dugaan yg Engkau berikan pada hambaMu ini...
moga daku tabah menghadapinya...

2 comments:

armouris said...

info tentang batuk di SIHAT SELALU - Peranan dan Komplikasi Batuk

AdiaLuze said...

Dah sihat ke ni? Kalau batuk masih tak elok lagi, cuba beli ubat batuk kat sini :

http://dmanjapenawar.blogspot.com/

Ubat batuk tu namanye Asmakur...Insyallah mujarab...



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi