12 December 2010

masakan malam siap...

akhirnya masakan untuk malam ni dah siap...
lega rasenya...
td dlm kol 6lebih papa msg tny mlm ni makan ape....
hehehe...nak tau ape...
jeng jeng jeng.....

tapi terlebih dahulu mama nak ucapkan terima kasih kat.....
kat sape ek...

mekasih sgt mama ucapkan kat Kak Nor dgn Cik Mat Gebu atas resepi yg sudi diaorg share...
kalu nak tau cmner buat, boleh lah terjah blog masakan diaorg..
mama dah link kat nama diaorg tau...
kat sane mcm2 ade...
mama suka gi kat blog diaorg kalu dah buntu nak masak ape...
nikmatilah masakan mama ni yer..

 DAGING KUNYIT BERKOBIS


TERUNG GORENG KICAP
sorilah presentation biasa biasa je...yg penting makaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan... :)

1 comments:

wan nurul hezrina abd halim said...

nampak sedap tapi la nie ngah mabuk apepun takleh telan..huhu sedey



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi