07 December 2010

lunch hari ni..

tghri ni mama masak simple aje...sup daging dgn telur dadar...daging ade lagi so buat je lah mane mane yg patut..

sup...rase ade tapi macam ade yg kureng...tak tau mane yg kurang tu...daging dia ok..cuma rase cm nak tak nak je...mayb kena masak lama lagi kot...
bab masak daging ni lemah sikit ah...hehehe

rase masin masam cukup...mama letak ape yg ade kat dapur je..mama tambah carrot coz baby farhah suka makan carrot..letak kentang..., daun sup...n last tomato..biasa kalu makan kat kedai ade tomato.. try letak,,ok je :)

papa ckp pun ok..tp still ade something yg kurang...mama pun fikir camtu...
any idea kawan kawan... ?

2 comments:

Huda said...

hehe sedap juga tu :)

hadina said...

biasa biasa je huda..tp kalu time hujan hujan cmni semua boleh jadi sedap kan.. :)



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi