16 December 2010

makan bantal...

eh..sape yg makan bantal ni...pelik pelik je org skrg ni lah...mkn lah benda yg boleh makan ,bantal jugak dia nak makan...isk isk isk..

ade ke org nak makan bantal yer..
hehehe
sbnrnya bukan org yg makan bantal tp bantal yg makan....
hahhhhhhhhhhh!!!!!!!!
bantal yg makan..makan sape...

nak tau....
hehehehe...mama ni buat gempak lah...

sebenar benarnya....anak buah mama ni..dia baru berusia dlm 4bulan gitu...
waktu lahir rambut dia ok lah jugak...
tp bila dah cukur , rambut dia tumbuh satu kawasan je...
kawasan satu lagi smpai skrg tak tumbuh tumbuh...
cian lak tgk...

kan bila kita baring bahagian bawah tu yg tak nak tumbuh...
mama pun tak tau nape...
biasa org tua tua kate makan bantal...

ada sape sape yg ade petua tak, cmner nak bg rambut tu tumbuh...
coz dah lama gak ni...

jom sama sama bagi petua...

2 comments:

kakyong said...

anak2 kakyong pun semua mcm tu.. mana area yg selalu dok kena bantal time dia baring.. memang jd cam tu la..

Insya Allah, bila dia dah pandai meniarap nanti, rambut tu akan tumbuh.. sbb dah kurang terbaring kan.. ;)

x yah nak riso lah.. biasa jer hal ni..

hadina said...

oh cmtu yer kakyong...
mekasih yer kakyong ats pandangan tu ek... :)



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi