17 March 2011

sambungan N3 ..

assalamualaikum kawan-kawan semua...
hari ni, mama nak sambung kisah supplement yg mama coretkan baru-baru ni...

sebenarnya kan, supplement ni tuk seisi keluarga...tak kisah lah org tua ke org muda ke..bayi ke...coz mcm family mama, mama tak start mkn mase sekolah lagi...cuma kdg2 tu ada lah liat sikit..tp skrg tak nak liat2 lagi dah...farhah pulak yg mengalahkan mama, pantang nmpak pek sun chlorella pasti mintak..

serba sedikit info pasal SUN CHLORELLA A:

*Faktor Pertumbuhan Chlorella (CGF) menhasilkan penyembuhan yg cepat, memberi lebih tenaga varu, nmpak muda dan lanjut usia.

*Chlorella merupakan penyah toksin semulajadi yg terbaik. Ia mengandungi peratusan klorofil yg tinggi berbanding tumbuhan lain di dunia dan klorofil merupakan agen pembersih semulajadi yg terbaik kpd manusia.

*Chlorella boleh memperkuatkan sistem imin anda untuk menentang penyakit.

*Chlorella juga membantu menguatkan mucus membran anda untuk membantu mengeluarkan penghasilan organisma yg menyebabkan penyakit,

*Chlorella juga membantu menolak tahap kolestrol dan tekanan darah tinggi, yg mana membantu drpd mendapat penyakit jantung.

*Chlorella boleh memberikan harapan kd anda bila ubat dan pembedahan gagal.

Cara Pengambilan Sun Chlorella:

a) Untuk mengekalkan kesihatan     15 biji sehari
b) Untuk rawatan                            24 biji sehari
c) Dalam keadaan sakit                   30 ke 50 biji sehari
d) Untuk kanak-kanak ; Sebiji untuk pagi dan malam, jumlah bergantung kpd usia. (contoh : 2 biji untuk kanak-kanak berusia 2 tahun)

Untuk kesan yg lebih baik, pengambilan perlu diamsbil ketika perut kosong dan ia lebih baik diambil dlm beberapa kali dlm sehari. Yang penting, pengambilannya perlu diteruskan dlm tempoh sekurang-kurangnya 3 bulan untuk mendapat kesan sepenuhnya.

Krisis Penyembuhan:

Apabila anda mula mengambil produk Sun Chlorella, sesetengah individu akan menunjukkan kesan (contohnya, demam, cirit-birit, angin, letih. sakit bahu, pening dan sebagainya), ini dikenali sebagai "krisis penyembuhan" dan biasanya dialami dlm tempoh 3 ke 7 hari, tp ini  juga bergantung kpd gaya hidup, umur, sukatan yg diambil dan keadaan kesihatan bg setiap individu. walau bagaimanapun, bg sesetengah individu tidak menempuhinya.

Salah satu cara nak mempertingkatkan kesihatan kanak-kanak adalah dgn Chlorella. Cara yg terbaik adalah untuk ibu mengandung mengambil chlorella sebagai mknn tambahan setiap hari dan terus menggunakan semasa penyusuan anak. Ini akan memastikan bayi mendapat kebaikan dari alga chlorella.

Kalau nak tau lanjut pasal air klorofil klik sini yer...ni N3 lalu yg mama citer pasal air hijau...

oklah..s u soon...

0 comments:



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi