17 March 2011

farhah sebelum tido

alkisah mama nak bercerita pasal kerenah anak mama n papa ni sebelum tidur...
yg ni berlaku dua tiga mlm yg lepas...

nak dipendekkan cerita, farhah skrg ni dah "melekat" dgn laptop mama...setiap mlm mesti mengadap laptop...
bukan mlm aja, siang pun cmtu gak..semua citer kegemaran dia ada dlm tu (cnth: mickey mouse clubhouse, pooh, upin ipin, abc song, etc)

setiap mlm dia takkan miss semua tu...mama n papa tak tau dah nak wat cmner..tak bg tgk, dia nangis..huhuhu...kdg2 smpai kol 2-3 pg dia duk tgk je...dah sampai mama n papa tido pun..

ape yg mama n citer sebenarnya adalah kemanjaan farhah dgn papa..mlm tu, dia asyik mintak papa je layan dia..dia mintak papa tlg klik kan citer yg dia nak tgk..

bila papa pejam je mata, dia start panggil papa.."papa" "papa""papa"..kalu papa dia diam je...pastu dia kuatkan suara "pa" suara kecik dia tu wat mama gelak dgr coz comel sgt2 bila dia panggil papa...mama nk tlg dia tak nak..nak papa gak..

terpaksa lah papa layan dia...yer lah siang dah duk manja dgn mama..mlm giliran papa lah pulak...

mama tak sempat nak rakam suara farhah panggil papa dia..nnt bila sempat mama rakam...

anak-anak ni mcm2 kerenah dia tunjuk kan..kdg kala nak marah pun tak jadi bila tgk ragam dia... :)

3 comments:

Huda said...

hehe,...sweet je farhah :) husna pun gitu gak, adeh..anak anak..kan

hadina said...

anak-anak lah penyeri kehidupan kita.. :)

~ iza ~ said...

iza rasa cam nak rakam semua ragam anak2 ni..terhibur sgt bila diingat2.. :)



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi