26 July 2009

no title

horey...hari ni last mama pose ganti..akhirnye berjaya jgk mama ganti pose yg tertunggak..hehehe..
last Ramadhan mama tinggal pose bukannye ape..waktu tu mengandung kan farhah..mama punye alahan boleh tahan jugak lah..sampai papa yg kena masak lauk nak sahur..nasib baik papa sporting..mama tak leh nak masuk dapur..ntah lah..tak leh nak bau masakan..kdg2 ikan goreng pun tak leh bau..dah siap boleh ah makan tapi bila atas dapur,harap maaf..tak dpt nak nolong.. :)

herm..hari ni nak makan ape ek..semalam mama pose gak,n tak masak pun..papa ckp kite beli je..n mama mkn tom yam..dah lama tak pekena..sedap lah pulak kannnn..tapi hari ni,nak makan ape yer..kat umah ape yg ada yer..her..ayam,sayur...buat paprik ayam ok gak ni..boleh lah...lagipun dah lama tak buat paprik ayam..

2 comments:

lili11 said...

Kitapun makan tom yam beli gak semalam. Ari ni pun sebab ada banyak lak lebih ... Sedappp!!

Precious

hadina said...

sekali sekala pekena mmg sedap kan...



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi