15 March 2013

"Perkhidmatan yg mantop"

Assalamualaikum...

Entry pg ni adalah pasal kisah mlm semalam..

Seperti biasa sebelum masuk tidur, papa akan tutup pagar depan. Apabila buka je pintu rumah, tiba-tiba terjatuh satu barang. Rupa-rupanya ada parcel dari Citylink atas nama mama.

"Ma, ada parcel dari Citylink ni".
"Hah ni mesti yg bunyi hon maghrib tadi,mayb dia ingat org solat ke dan tinggal parcel kat pintu".

Mmg waktu maghrib smlm ada dengar bunyi hon, ingatkan org sebelah. Tak sangka pulak ada delivery waktu tu..mayb byk sgt brg nk deliver hari tu kot. maklumlah jumaat cuti jadi hari khamis mesti nk clear semua. kecian lak kat diaorg mlm2 kena wat delivery.

Mama dgn papa berpendapat org yg sama buat delivery ni. Coz kami mmg dah biasa dgn citylink, dan kebiasaannya kalau kami keluar sekitar Dungun / Kerteh, diaorg akan tel dan tinggalkan brg seperti yg dijanjikan.

Terima kasih diucapkan pada pihak Citylink yg sanggup hntr brg walaupun dah lewat. Last time, minggu lepas kot..brg papa guna poslaju. Masa tu dlm kol 7mlm.. tiba-tiba van POSLAJU berhenti depan rumah.

"lewatnye hntar brg".
"hari ni byk sgt brg nak kena hntr, esok jumaat cuti..jadi kena try habiskan jugak lah"
"terima kasih byk2 lah yer"

begitulah perbualan ringkas mama dgn posmen poslaju :-)

Dan sekali lagi mama ucapkan ribuan terima kasih pada kedua-dua pihak CITYLINK & POSLAJU atas perkhidmatan yg mantop.

Outdoor Hanging Travel Wash Cosmetic Bag. 
 brg yg diorder :-)
kami pilih warna biru.

Wassalam.



2 comments:

miz ruha said...

menariknya... ^_^

Huda said...

beg mekap tu eh..comel lak kaler dia..



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi