15 October 2010

18bulan...

hari ni genaplah umur anak mama, FARHAH 18 bulan...bila dah 18bulan kena gi klinik ah...so, bersiap sedialah anak mama nak g jumpe doktor nnt ye...hari ahad baru dpt g klinik coz papa keje lagi sampai esok...nak g mlm, cm dah lewat je...

mama harap farhah tak nangis nnt ye kena cucuk..:) anak mama dgn papa kan kuat...demam pun kalu nak tumbuh gigi...biasa2 tak demam lah pulak...last tuesday, ktorg belikan farhah kereta... farhah dah ade kereta skrg ni...cayalah...hahaha...bukan ape kesian tgk dia asyik naik kete org lain je...asal buka pintu pagar umah, mesti nak umah kawan dia..nak naik kete..hehehe

smlm mata farhah cm bengkak sikit..ingt mlm nak g klinik..siang tu mama sapu gamat n mkn Sun Chlorella A 4 biji...alhamdulillah hari ni ok je...tak bengkak dah...

semakin hari semakin nakal farhah...panjat sana panjat sini..mintak brg bukan mainan dia...tak kasi mengamuk lah pulak...isk isk isk...itu lah ragam anak....

2 comments:

Huda said...

yeay..dh 18 bulan :) x ape2 kut cucuk nnti, husna diam je kena cucuk aritu :) good luck farhah!

hadina said...

silap2 nnt, mama dia yg takut..hahaha



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi