20 October 2010

Citer last week...

ni citer yg last week punye...basi ke tak, mama tetap nak bercerite...
alkisahnye pd 17hb baru ni, ktorg merangkap mama n papa farhah bawa farhah gi klinik...farhah sakit ke?????? no lah... :) kali ni g klinik tuk dptkan injection (eh betul ke tulis ni)  yg last sekali...

sampai je klinik, lengang takde org..maklum je lah ktorg g kol 2ptg...hbs je tulis borang, tak sempat mama nak duduk..giliran farhah tuk jumpe doktor..masuk je kat dlm, bgtau yg dtg ni tuk suntikan tuk baby setahun setengah..gi timbang dulu...nak tau berapa??????? dlm 9kg je..oklah tu...

bila nak suntik, papa dia yg pegang mama tlg tenangkan dr belakang je..mula2 tak nangis, lepas tu bunyi dah sikit..mayb dia rase cm semut gigit sikit kot..tak lama pun nangis...dlm 1minit je..hahahapastu b4 balik boleh senyum2 kat doktor lak..

sekian lah dulu wat kali ni...sehingga berjumpa lagi :)

1 comments:

Huda said...

good gurl farhah :)



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi