24 September 2010

salam buat semua....

dah lame bebenor kami tak bersiaran kan....biasalah tu...sibuk dgn perkara lain...tapi lame2 rindu lah pulak kat blog ni...hehehe

farhah skrg dah berusia setahun lima bulan....bulan depan gi klinik untuk last injection...papa bulan dpn bz dgn kilang...may be mlm  dpt g klinik...bersiap sedia lah wahai anakku, FARHAH :)

HADINA ONLINE STORE dah selamat didaftarkan bawah SSM...sebagai langkah berjaga2....walaupun income biasa2 je,kena daftar lah jugak...bak kate pepetah "Sediakan payung sebelum hujan"...

brg2 tuk jualan semua letak dlm kabinet...tp bukan khas tuk dia lah..papa bgtau, nnt dia nak belikan kabinet @ rak yg khas tuk brg2 jualan mama...bila dah beli n siap kemas, mama tunjukkan gmbr nye...skrg takleh lagi lah...

sape2 yg nk beli CD (cloth diapers) boleh lah singgah kat HOS ( http://hadinaonlinestore.blogspot.com/ )

oklah...c u next time lah pulak yer...

2 comments:

Huda said...

lame x jmpe farhah :)

hadina said...

farhah cm biasa gak lah...dah bertambah nakal...budak2 lah katekan...how abt husna?...mesti nakal gak kan...



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi