18 July 2011

selamat tengahari :-)

selamat tengahari semua...
dah lunch?????? kami berdua dah lunch tadi...ingatkan bertiga tp berdua je, coz Cik Farhah dah tido..
hari ni dia bangun awal sgt...mama dia bangun nak solat subuh n dia pun bangun jugak...
lagipun smlm dia tido awal lah jugak...

apa menu tengahari hari ni... :-) betul tak ayat tu... hehehe
hari ni kami berdua menjamu selera dgn................

*nasi putih 
*sayur lemak kobis
*ayam gorang
*terung goreng sambal
*air tropikana epal

sayur kobis tu, mama buat coz farhah selalu je mintak kobis..kobis..kobis...kalu makan nasi mesti request punya lah...
so, mama masak lah..hari sebelum tu, buat sup sayur..kobis mesti letak + lobak..
untuk anak kesayangan lah katakan...
yg terung tu pulak, papa dia yg request...kebetulan ada lagi terung dlm simpanan peti sejuk...maka boleh lah dibuat terung goreng sambal..dah jadi kegemaran mama n papa skrg ni...
tadi pun dah asyik meratah walaupun nasi dah habis satu pinggan...
nnt ptg papa nak bw bekal gi tmpt keje..harap2 cukup lah...hehehe

pada yg sedang menjamu selera tu, SELAMAT MENJAMU SELERA dan yg belum lagi, jgn lengah2kan lunch yer...

jumpe lagi.... :-)

1 comments:

Huda said...

yup dh lunch :) sgt menyelerakan :)



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi