21 February 2011

berdua berangkat ke kay tee

hari ni mama n farhah akan balik ke kay tee, berdua sahaja...papa cm biasa keje...

skrg ni packing dah siap, cuma tunggu anak manja bangun tido dulu...kalu balik dgn papa,takpe lah tak yah kejut, just dukung je..tp kalu balik berdua, kena makesure dia bgun dulu, bimbang dlm perjalanan meragam lak..kan susah tu...nak kena berhenti pulak..

mama mayb balik dlm 5-6hari jugak lah...cm mama bgtau dulu, berulang alik balik paka-kay tee-paka.
nnt bila papa dah keje normal semula kami balik bertiga lah...

ok lah kalian semua...doakan mama selamat dlm perjalanan yer...

gonna miss my lovely hubby...
papa, mama caaaaayaaaaaaaang papa!!! mmmmuh
kite jumpe semula nnt yer...

1 comments:

Huda said...

slmt pegi dan balik paka-kt :) have a safe journey!



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi