17 November 2012

Sakit lah sayang....

Assalamualaikum..

Tiba-tiba jari jemari ni jadi kaku untuk menaip.. Ntah dari mana nak mula pun tak tau..

Bila baca tajuk entry hari ni mesti tertanya-tanya, siapa yg sakit dan sakit kat mana...huhuhu

Al-kisahnya , anakanda Nazmi Fahmi dah menampakkan gigi nya yg baru..dulu 4 batang..dan sekarang dah jadi 6 batang..2 batang bawah dan 4 batang kat atas...

Yg sakitnya Mama ni...setiap kali Fahmi nak minum susu..oklah kan mama kasi lah..yg tak tahan bila dia gigit...sakitnye....setiap kali nak bg dia minum mesti naik seriau...pedih tuuuuu...nak tak nak kena tahan lah jugak...inilah antara kenangan bila BF anak-anak sendiri...

Anak-anak Mama tak minum susu formula..dua-dua BF..cuma waktu bersalin je dia minum susu formula kat hospital. tu pun sekejap je..balik umah continue BF sampai skrg...

amik dari Mr Google.
  
Ok lah...kita jumpa next entry pula yer..

Wassalam.

1 comments:

miz ruha said...

tumbuh gigi lagi ye.... ^_^



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi