15 March 2010

Usia anakku 11 bulan

Farhah skrg dah masuk usia 11 bulan....gelagat n perangai pun dah macam2 ada...dah pandai merajuk dgn mama skrg ni...pantang je kalu tak amik @ layan dia, mulah dia nak jatuhkan bdn atas lantai...eeeeiiiii anak mama ni...sabo je lah..

  • farhah suka main chak .... kalu main gelak sakan dia....pastu nampak gigi 2 batang. mayb nmpak cm lambat sikit tumbuh gg, tapi takpe lah asalkan baby sihat n gembira, mama dgn papa lagi hepi. 
  • bila tepuk tgn, farhah pun ikut sama tepuk.. 
  • jln sendirian berhad...erm yg ni dlm progress....kalu pegang sebelah tgn dia,dia dah boleh jln..bila lepas je terus duduk..tak yakin lagi kot...xpelah sayang mama, kite wat slow slow yer...
  • time mama lipat CD farhah, farhah pun dtg dgn jayanye ke arah mama n selerakkan CDs... maklumlah nak lipat tak pandai lagi,selerakkan je lah dulu...
  • suka buat muka mucuk...ntah dr mana dia belajar nye...herm,adakah silap mama?????ntah...hehehe
  • last time, papa belikan farhah kerusi makan....bila time mkn letak je dia kat situ, xpelah...dia pun nampak ok je...bila dah kenyang tak mau lah duduk...nak g main lah...
  • kalu merangkak dgn lajunye sampai ke dapur....pastu usik ape2 yg ade kat dapur tu...

nak citer ape lagi ek...
 
minggu ni nak balik kg kat k.trg....kawan2 sek dulu nak beli CD. diaorg dah lama cari, alang2 ex-schoolmate ade jual...senang sikit (katenye lah) bisnes nak kate maju sgt, tak jugak tapi boleh lah...kalu sekadar nak belajar n penuhi aktiviti harian as housewife mmg jadi sgt2...harap2 ianya akan semakin bagus....

ok..chow dulu...

1 comments:

Huda said...

farhah dh beso jugak :) slow2 practice jalan yer..husna masih malas nk jalan sendiri :)



Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi