13 July 2014

Projek Kasih Ramadhan 2014 - VKL


Assalamualaikum...


Setakat semalam 12/07/2014 seramai 1284 daripada 4000 keluarga telah ditaja.

Info lanjut boleh layari facebook

Volunteers Kl - Together We Care


Semoga usaha / sumbangan kecil kita ini sedikit sebanyak dapat membantu mereka yang memerlukan.

Wassalam.

12 July 2014

Rindu bertandang...


Assalamualaikum...

Pabila rindu bertandang, hanya doa anakanda kirimkan...
Setiap hari, hati ini rindu....
Dah 3tahun Ma pergi dijemput Ilahi..Ma pergi 7 Ramadhan, abg pula pergi 3hari sebelum Ramadhan..
Sebak bila mengenangkan semua...terasa sesuatu tersangkut di kerongkong bila menahan sebak.
Semoga Ma, Abg tenang di sana.

Wassalam.



08 July 2014

Masalah Bau Badan?


Assalamualaikum...

ANDA ADA MASALAH BAU BADAN?

Tidak Kira Lelaki Atau Wanita,Terutama yang telah Berkahwin,Jangan Siksa Pasangan Anda!!!

Amalkan Memakai wangian Platinum Edition KASTURI EMAS.
Ianya Pati Bunga Yang menghasilkan Bau ekslusif Lembut,Sedap Segar serta Tahan sangat Lama Tanpa Alkohol,Boleh dipakai Lelaki dan Perempuan.




(MONEY BACK GUARANTEE)
Ingat...Jangan Siksa Batin Pasangan Anda.
Ingat....Jangan Biarkan Pasangan Anda Lari Lari dari Anda.

MILIKINYA SEKARANG.

‪#‎kasturiemas‬
‪#‎apaitukasturi‬?

***************************************************
Promosi Ramadhan
3botol RM100 free postage
=================================
Berniat mahu mencuba dan mendapatkan wangian kasturi emas?
Sila hubungi:
Pengedar Kasturi Emas Paka, Dungun
Zarina Mohamad 0192654520
Hadi Mamat 0199493148
www.kasturiemas.com.my
=================================
Sunnah Satu Kebanggaan.
Tak Mampu Semua, Jangan Tinggal Semua.

Trust in Allah


Assalamualaikum...




Wassalam.

07 July 2014

Baik dan buruk...


Assalamualaikum...

Setiap apa yang berlaku dalam kehidupan kita pasti ada hikmah di sebaliknya.

Kadang kala kita terlalu cepat membuat keputusan dan kata-kata tanpa berfikir dahulu. Bila dah buat baru fikir baik buruk sesuatu tu..

Seeloknya sebelum kita membuat sesuatu keputusan tu, minta petunjuk dari Nya.

"Sekiranya apa yg bakal dipilih ni membawa kebaikan maka dekatkan lah dan moga dipermudahkan segala urusan akan tetapi sekiranya pilihan ini membawa kemudaratan maka jauhkan lah."

Pohon pada Nya... Minta pada Nya.

Jangan pernah mengeluh.. Jangan pernah berputus asa.

Sesungguhnya Dia Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.

Wassalam.



02 July 2014

Pohon pada Nya


Assalamualaikum...



01 July 2014

KOSONG


Assalamualaikum...

Bila diteliti diamati dihendap, rupa-rupanya dah setengah tahun blog kasih selamanya tak ber"update"..kosong.

Huh, lama sungguh..cm tak caye je. thn lepas boleh tahan lah jugak kerajinan nk update blog. tahun ni, baru nk start jogging.

takpe, biar lambat asal ber"update". suku kata baru... :-)

oklah tu update status sikit...skrg masa utk beradu. esok nak bangun sahur awal..tidur lewat sgt kan bmbang tak terbangun lak.

Selamat bersahur dan berpuasa esok hari...ingat, puasa bukan sahaja menahan lapar dan dahaga tapi juga semuanya..

Selamat malam.


Heartbeat Heartbeat Heartbeat

Usia Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Usia Anak Pertama Kami

Lilypie Kids Birthday tickers

Usia Anak Kedua Kami

Lilypie Kids Birthday tickers
 
Copyright @ KasihSelamanya-Hadina 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi